Български Рали Шампионат - компетентни коментари

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Български Рали Шампионат - компетентни коментари

Мнениеот GT 51 » Вто Юли 31, 2012 21:06

Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Re: Рали Хеброс 26-27 октомври 2012, нац. ш-т VII кръг

Мнениеот trouble » Вто Юли 31, 2012 22:43

Потвърждават се думите за Хеброс. Също така ясно вече и официално се изказа позицията която ще гони Федерацията по отношение на другите две големи състезания. Е ако вие не виждате черно на бяло какво пише, да не кажете че някой си го е измислил после. :))
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Хеброс 26-27 октомври 2012, нац. ш-т VII кръг

Мнениеот P.Solberg » Вто Юли 31, 2012 22:47

То нищо свързано не се казва в това интервю, но добре се подразбира, че семейния бизнес ще продължи с пълна сила.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Хеброс 26-27 октомври 2012, нац. ш-т VII кръг

Мнениеот trouble » Вто Юли 31, 2012 22:52

Между редовете е отговора на въпроса.....и е тясно свързан с бизнеса. Ама е бизнес нали. Кво да правиш. Я има радост в края на септември, я няма....
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Хеброс 26-27 октомври 2012, нац. ш-т VII кръг

Мнениеот GT 51 » Вто Юли 31, 2012 22:59

Да,точно между редовете е отговора на въпроса.... :wink: :!:
Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Re: Рали Хеброс 26-27 октомври 2012, нац. ш-т VII кръг

Мнениеот Иван Шопов » Сря Авг 01, 2012 10:06

На мен пък ми писна да чета между редовете и искам яснота в самите редове.

Опасението, че IRC може и да не съществува в този си вид са опит за искане пари от държавата или е с реално покритие?

Ако е второто - какво стана с ангажиментите и отговорността? А ако е първото - така ли се искат пари от държавата? В медиите? Аз си мисля, че така бюджета рязко ще намалее, особено имайки предвид криворазбраната чест на някои важни държавни господа.

Еднодневни ралита? Доскоро се отричаше подобно съкращение, но ако е за добро - ок. Как ще се преборят с болните амбиции на някои организатори за европейски състезания без чужди екипажи? Че нали само по този начин дърпат някой лев...

Не можем да избираме, а ще ги запазим... ФИА ли ще прескочим, нова асоциация ли ще направим или ще им тропнем с краче?

Писта "Албена" пред много публика... Преди или след туристическия сезон. Колко ще е много и това ли е довода за провеждането? Иначе самата идея е чудесна, но имам усещането, че е само за парлама.

"Цялата автомобилна общност" ще реши какви състезания да има. Тя, "общността" е разделена по гласове и знаем как. Хайде стига...

Хайде стига съм чел, че много прописах... :)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Български Рали Шампионат - компетентни коментари

Мнениеот golf_1 » Сря Авг 01, 2012 11:20

Иване планинско Варна преди или след туристическия сезон беше,аз не видях някакво значение,но видях засега най многото публика на планинско този сезон,та дори май и някой ралита нямаха толкоз,така че за публиката от нашия край не се притеснявай.....Нека пробват хората,аз мисля че пробата с Аладжата беше доста добра,много публика(най важното),и всички бяха доволни,а някой форумни герой го бяха отписали,те дори не се разходиха да видят малко свят... :lol: Че гледам си зачекнал сега и Албена, недей така,нали пак няма да имаш възможност да дойдеш,както и другите оплюващи.... :lol:
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Български Рали Шампионат - компетентни коментари

Мнениеот Иван Шопов » Сря Авг 01, 2012 12:06

Тихомире,
Имам чуството, че търсиш нежелание за провеждането на това състезание в мен. Няма такова, но има различна гледна точка.
Никога и никъде не съм подценявал Планинско "Варна" или броя публика там. Визирах изказването на Ради, че ще "търсят многото публика". Знам за проблемите с общината и кмета. Знам, че е трудно да се намират обходни маршрути. Но знам и че ако се намери възможност или опция ( а такива определено има, доколкото познавам региона Ви) наистина публиката ще е доста повече през така наречения "туристически сезон". Нали това гоним? Повечето и многото...
Питай Радко от Бургас например колко публика имаше на 6 декември 2003г. на първата и неофициална писта "Бургас" ( почти в центъра на града), попитай го колко имаше и на Сарафово в края на сезона и сам ще стигнеш до същите изводи.

И ще те помоля да не говориш от мое име дали съм имал възможност, желание и прочее.
Аз преценявам кога и къде да ходя и не завися от чуждото мнение.
Като жокер ще ти шушна, че имам лични причини да не присъствам на планинско "Варна", а какви са те - ще ги запазя за мен самия.
Както винаги прибързваш с квалификациите и изводите, а точно това може да бъде окачествено като плюене.

P.S. Благодаря за разделянето на темата, макар че заглавието и звучи иронично или неоправдано.:)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Български Рали Шампионат - компетентни коментари

Мнениеот P.Solberg » Сря Авг 01, 2012 12:33

Общо взето кмета на Варна няма касателство с писта "Албена", тъй като Албена е към Добрич. В този ред на мисли, няма спънка.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Български Рали Шампионат - компетентни коментари

Мнениеот beta_racing » Сря Авг 01, 2012 16:36

Това за "кой е по-по-най" фен, ако ходи или не ходи на състезания сме го дъвкали и преди. Ако нещата опираха само до мерак, всичко щеше да е далеч по-лесно и усъществимо... и тогава лично аз бих те подкрепил в тази твоя "теза", golf_1 :D Реалността обаче е, че всеки си има проблеми от различно естество и не може да ходи навсякъде, като това в никакъв случай не трябва да значи, че е "по-малко" фен или че не е фен...или, "че е от София и не признава провинцията" :mrgreen: Както и да е, защо ли се занимаваме с глупости, не мога да разбера :lol:

А сега по една от темите, за които е станало дума в статията, а именно рали спринтовете. Много хубаво нещо (лично съм си изказвал мнението надълго и нашироко за тях преди), но в момента ми се струва, че направата на такъв отделен шампионат е непостижимо начинание (колкото и да не ми се иска да го кажа) - най-малкото защото няма кой да отиде да кара... :(

Нека започнем малко по-отдалеч...
Какви са предимствата им:
- основно и най-вече (поради това, че са къси) са по-евтини за организиране и участие (това им е презумцията все пак)
- по-лесни за организиране (пак заради това, че са къси)
- безопасността може да се организира по-добре (пак заради факта, че са по-къси)
- затова че са по-евтини, в тях от една страна могат да влязат по-голям брой (млади) пилоти/навигатори, а от друга - да дойдат повече организатори :wink: (първото е по-вероятно).
- в голяма степен са по-удобни за публиката и рекламодателите - всичко, грубо казано, е почти "на едно място" в сравнение с дългите ралита
- могат да се направят в региони, в които дълго рали не може да се организира (заради това, че има само 1-2 трасета, например) => не въртим едни и същи етапи постоянно

Друго не се сещам в момента, но имат още доста предимства.

Какви са недостатъците им и то само за България точно в този момент:
Всъщност недостатъци нямат :lol: Това, което може да се изкаже за един рали спринт към момента като негативна черта, ще важи с пълна сила и за всички останали дисциплини.
- недостатъчен брой участници - или с други думи, как ще разделим участниците в два шампионата, след като в този, който имаме сега, "с 300 зора" се събират по 20-25 автомобила? :wink: Това го споменах по-горе, между другото...
- най-важното за мен е липсата на концепция за дадения шампионат (бил той рали, рали спринт, пистов /затворен маршрут/, планински или друг)! В момента какво става - всеки организатор е оставен почти на произвола на съдбата, като буквално се моли, най-вече на местния бизнес, за каквато и да е финансова помощ. А "отсреща" - спонсори, общество - представата за това иначе така трудно за организиране мероприятие, е, че то е една "селска кошия, на която някакви идиоти отиват да се трепят" :? Не е приятно ние като фенове да го чуем, но е така. Това в голяма степен е насадено в съзнанието на "обикновения" човек я заради лоша политика на федерацията, я поради "алчност" на организаторите, които (не е задължително винаги да са еднакви) с годините оставят "лоши впечатления" :wink: у рекламодателите, и не на последно място по важност (дори лично за мен - на първо!) - заради медиите, именно които "отразяват" състезанията само когато има (смъртен) инцидент! Но нека да не продължаваме по тази (под)тема, която е също толкова обширна и необхватна... :?

Така..................... Полагането на основите на една цялостна визия на дадения шампионат пред "обществото" (медии, рекламодатели, бъдеща /дай, Боже/ и настояща публика) на първо място и време е работа на федерацията! Когато тези основи бъдат положени, тогава и федерацията, и организаторите ще имат продукт, който ще представят пред рекламодателите. Ако няма генерален спонсор на целия шампионат (което също е работа на федерацията), то тогава най-малкото ще бъде по-лесно и на организаторите да си намират спонсори (също с голяма помощ от федерацията към всяко рали), защото ще имат какво да покажат - а рекламодателите веднага ще усетят :wink: когато даденото нещо е "сериозно", сиреч - е цялостна визия, изготвено е от федерацията и т.н., и т.н. Редом с цялостния продукт, който организаторите на различните състезания представят, те (организаторите) биха могли да показват и предимствата на собственото си рали (все пак всеки се стреми да бъде най-добър!), но вече навлизаме в по-"частна" материя :wink: Смятам, че можем да отсеем кое е основното и наистина важното от горенаписаното :wink:

Тези приказки, и по-скоро тяхното изпълнение, което все пак е най-важното нещо, няма (как) да станат (лесно) за половин-една година. Все пак, първо ще трябва да се види как работи това нещо (а в други държави работи доста добре) и след като (дано!) то заработи, тогава не организаторите ще се молят като клошари за някой лев, а рекламодателите сами ще искат да дойдат, защото щом нещото е заработило, значи е предизвикало интерес и значи има кой да отиде и съответно освен състезанието - да види и рекламата. И така колелото се завърта, защото го има всеки един компонент - на първо място концепция, която с правилно ръководене е довела състезатели, които от своя страна водят публика, а рекламодателите (и за организатори, и за състезатели) пък идват заедно с първите две. И оттук всеки печели - и организаторите, че имат много състезатели (и съответно - публика), и публиката, че гледа много коли, и рекламодателите, че има много публика :wink: И кръгът се затваря и върти :lol: :lol: Не пропускам и медиите, които пък ще разпространят проявата.......не като "арена за убийства", разбира се :lol: :lol:
С две думи, колкото и да не ми се иска, за да има пари в спорта, той трябва (малко или много) да се комерсиализира. А с това идват и известни "проблеми" от друго естество...но, ееех, това да бяха проблемите на спорта........ :mrgreen:

В други страни тази концепция работи и няма да сме ние тези, които ще "открием топлата вода", както е вече доста клиширано да се казва :wink: Просто бихме могли да "трансформираме" идеята (на първо време) в такава, че да заработи в нашата действителност, с която мисля, че няма да имаме сили да се преборим :lol: :lol:


Ох, колко има да се каже още.........но жалко, че дълги мнения тук не се толерират (дори съм сигурен, че доста малка част от четящите и пишещите ще стигнат до това изречение), затова и спирам да пиша/говоря. Надявам се все пак да направим някакъв смислен и конструктивен диалог, който би могъл да се вземе предвид и като пример, за да опровергаем така ироничното заглавие на темата... :mrgreen: :mrgreen:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров


Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron