Писмо до УС на БФАС

Важни съобщения за потребителите на форума, предложения, коментари, оплаквания...

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MARVI » Съб Апр 02, 2011 23:16

MIROSLAV MARINOV написа:Марио,мисля че вече не си само фен а и състезател и трябва да мислиш реално ,въпреки възрастта.Самата идея за създаване на ралиспринт с едно трасе е да се намалят разходите за ВСИЧКИ! И за организаторите и за състезателите.Ралита с по 4-5 отсечки си имаме и сега в шампионата.И те отпадат едно по едно.На Вида миналата година бяха 18 коли.Савко в момента се чуди как да съкрати ралито за да се проведе.Писта Търново още е под въпрос,дано не се отмени.Всичко се свежда до ПАРИ.За пет отсечки ти трябва пет пъти повече полиция,линейки,пожарни,пет съдийски екипа за старта и финала,пет пъти повече маршали,място за сервизен парк и съдии за него.Знаеш ли какви разходи са това.По добре в настоящия момент да хванем питомното а не да гоним дивото.В момента такива са реалностите.Това дето казваш че БФАС трябва да намира спонсор за състезателите е чиста теория и не отговаря на реалностите В МОМЕНТА,който и да е председател на БФАС.
Помни ми думата,че ако стане реалност така замисления шампионат,много от организаторите ще се насочат към него.Предимствата съм изброил по -горе.


Прав си Миро, но аз имах предвид, че организатора на състезанието трябва сам да определи броя на етапите според възможностите си. Ако в регламента на шампионата е написано отсечките да бъдат от 1 до 3 или повече, то всеки организатор според финансовата си възможност трябва да определи колко етапа да бъдат включени в състезанието. Ако няма достатъчно пари за полиция, съдии, маршали, линейки, пожарни и т.н. разбира се, че сведе броя на етапите до минимум, но ако пък има тази финансова възможност, защо да не направи повече скоростни етапи? Затова правилата не трябва да са ограничаващи, а да има едно притворена вратичка и ако се намерят пък спонсори за състезанието, разбира се че ще е по-добре да се включат повече скоростни отсечки :) Това организатора трябва да го реши в зависимост от финансовото си положение :)
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот Ferjancz » Пон Апр 04, 2011 18:02

Миро, аз пак ще се обадя като на барабан задната пръчка! :mrgreen: Казваш, че има вероятност, при наличието на рали-спринтове, да има участници с по-ниски бюджети. Същото барабанене се получи преди години за допускането на Х-оевте на рали - "знаете ли, колко коли ще има да карат, ако ги допуснат" . Е, кокло коли имаше, 4-5 и това още преди хансовете. Шанса да да се получи същото с рали-спринтовете е налице. Ако някой си е помислил, че като се направи подобно нещо и ще видим 100 заявки, се е излъгал, ама жестоко. И не мога да разбера, какво толкова, че има негативно мнение. Монетата е имала и ще има винаги две страни. Да, на всеки му е хубаво да гледа нещата с розовите цайси, ама... :mrgreen: След това, казваш че шампионата не се заключва до първите 5 екипажа, така е напълно съм съгласен, аз като гледам етап си го гледам до край и с последните, ама е масовост по ралитата, след първите коли, да се заточат навалиците в бързане към следващия етап и така цялото рали, и така всичите ралита. Е, на рали спринтовете, колко публика ще има в тази връзка, ако поради една или друга причина, тези първите не дойдат, м? И най-важното - парите. Еми те отпадат планиски и кво ли още не, щото няма пари, ние искаме допълнителни дисциплини да се вкарват. Ми да, то и на мен ми се иска, ама колко ралита ще има в този шампионат, колко ще се проведат? Макадамови спринтове - това пък е такава химера вече. Колко хора ще си купят макадамово окачване? Щото мисля на всеки му е ясно, с асфалтовото такова, какво точно ще се случи с колата.
С правилниците като цяло, положението е ясно. Ама реално кой да седне да ги напише тези правилници - питам аз и отговор не искам :mrgreen: Няма млади хора у фед., които да са амбицирани и да работят и живеят с тази мисъл - да бутат спорта напред. Ама как и да има. В днешно време основния стимулът е един - пари. Ако примерно получавам парите, които в момента взимам, ще си скъсвам задника от бачкане и съм сигурен, че на само аз мисля така. Е да, ама не ( както е популярната реплика ).
Ролбарите - тема тъй проблемна и с хиляди неизвестни, както за пилоти, така и за фед. Ти решението си го дал! Ето, елементарно е да се отвори сайта на Къстъм Кейджис и да се види за какво иде реч. Пращат ти хората клетката, която си си избрал, пращат ти и тестов комплект. Заварчика ти заварява мострта и ако всичко е ок ти се праща сертификата, че клетката е годна. Ама тук щото сме много хитри за пореден път - не, не може така, задължително отиваш при Гошо и Пешо посочени от власт имащите и само там. Смешна работа. Аз сигурен, че 99,99% от фед не са и чували, че за състезание само с пилот, без пасажер, е допустимо от страната на пасажера да няма тръби на вратите. Ама ако се появиш така на преглед и ще бъдеш анатемосан с големия Х.
И ако някой пък си е помислил, че като се махне утре Янакиев и "ша цъфнем и ша вържем" , значи работата е сериозна. Прехода от едно управление към друго трабва да стане възможно, ама възможно най-плавно. В противен случай - хикса на целия спорт, няколко нулеви години и чак тогава може би .....
А да, в никакъв случай не защитавам фед с последното написано, ама тук си говорим за релната ситуация.

Айде със здраве, че се отплеснах :mrgreen:
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот kiko » Пон Апр 04, 2011 18:22

Има логика да се поразтоварят малко организаторите с дисциплината ралиспринт,НО още със създаването й трябва да се разграничим от класическата схема на спринта.Едно трасе с няколко минавания е доста добро решение за всеки.Сещам се за една позната ни отсечка :Пещера-мечето-Добра вода.Със сервиз в Пещера,стартове от Пещера и от Добра вода може да се постигне една доста приятна за ВСИЧКИ въртележка.Сещам се за поне две такива трасета в момента.Въпроса е да се построи дефиницията "ралиспринт" още в самия зародиш без да правим на най-примерните членове на ФИА,защото там нещата са по-различни в дисциплината "ралиспринт".Все пак наличието на "рали" в наименованието на шампионата ще подпомогне много самите пилоти при представянето им пред спонсорите :wink:
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот GT 51 » Пон Апр 04, 2011 22:17

Лани, "Хеброс" си беше ралиспринт...Тази година пак ще е така, ама с малко изненади... :D :wink:
Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Предишна

Назад към Съобщения и коментари

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта