Дракон I'2013

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: Дракон I'2013

Мнениеот Румен Дунев » Нед Май 26, 2013 22:18

Ще "Поеме" ли някой отговорноста от тези които спряха Росен Даскалов 2012г. и не го допуснаха да стартира ?
1. Директор Христо Стоилов
2. Рейс Директор Вюрта
3.Спортни Комисари:
-Стефан Чолаков
-Стефан Хаджилуков
-Стоян Радев
4. Отговорник по Сигурноста на БФАС Георги Янакиев мл.
А да видим има ли МЪЖЕ които да носят Отговорност или само Прибират Командировъчни и се Подиграват с Всички, с Нас Пилотите и с Вас Зрителите !!!
Румен Дунев
 
Мнения: 26
Регистриран на: Чет Дек 06, 2012 22:34
Име: Румен Дунев

Re: Дракон I'2013

Мнениеот golf_1 » Пон Май 27, 2013 00:28

Румен Дунев написа:Ще "Поеме" ли някой отговорноста от тези които спряха Росен Даскалов 2012г. и не го допуснаха да стартира ?
!!!

Аллл спряли го да затвори саксотата с по 2 обиколки, това ли ти е европейското,с 500кг лагерна количка,това ли ви е големия хъс към спорта,на правата да размажете опонента,големи шампиони.....Няма ли да караш "Планински" тая година.... :D
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Дракон I'2013

Мнениеот rudolf » Пон Май 27, 2013 10:03

най добра обиколка на Никифор Баневски-52.65

най добра обиколка 07.10.2012 на Румен Дунев -дракон2 -52.62

смятам че рисковете са по-големи когато автомобил с времена на г-н Дунев кара в клас СУПЕР с коли от х1 и х2. както и невиждам нищо странно подготовката на уличен автомобил за състезание да надхвърли цената на базовата му покупка. все пак радикала е сериен и уличен автомобил???
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот REZINA » Пон Май 27, 2013 11:10

Ето и онборда на Фори от радикала ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=E-pqNFpTqII
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот ivozet » Пон Май 27, 2013 13:10

Царски защо го нямаше на старт? :lol:
Последна промяна ivozet на Пон Май 27, 2013 14:04, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
ivozet
 
Мнения: 773
Регистриран на: Вто Ное 29, 2005 10:27
Местоположение: SOF
Име: Иво Асенов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот GT 51 » Пон Май 27, 2013 13:29

Иво , пиши правилно имената на хората, не се прави на интересен...Царски не кара в Неделя, защото казаха , че имал проблем с диференциала.Затова !
Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Re: Дракон I'2013

Мнениеот ivozet » Пон Май 27, 2013 14:06

Основният му конкурент Илия Царски отпадна за пореден път. "Още на тренировките имахме проблеми. Механиците ми направиха всичко възможно, цяла нощ работиха по охлаждането на двигателя. Оказа се също, че чисто нов диференциал се е счупил при сваляне на автомобила от платформата. Това вече означава, че нямам шанс за титла тази година. Предстои да вземем решение със спонсорите и екипа, след което ще го обявя", коментира Царски пред AUTO BILD България.
Изображение
Аватар
ivozet
 
Мнения: 773
Регистриран на: Вто Ное 29, 2005 10:27
Местоположение: SOF
Име: Иво Асенов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот Румен Дунев » Пон Май 27, 2013 20:52

Да Голф 1 прав си сигурно Радикала 2012 г беше 500кг но никой не се изправи да каже дайте да му сложим килограми за групата в която кара , а се донесе вода от 100 кладенеца само и само да не кара и да не развали на някой класирането. И нямаше да затвори никой с по 2 обиколки защото правеше обиколката само с 0,5-0,8сек по бързо от Суперите ;) . За планинските по принцип не са ми страст , но Панагюрище ми е слабост ще се видим .
Рудолф времето на Г-н Дунев на Дракон 2 беше 51.53сек за обиколка което беше Рекорд на Пистата до вчера. Времето което К.Маршавелов постигна е невероятно но не недостижимо , след като може да бъде поставено от човек е възможно с повече тренировки и работа да се подобри , след това друг да работи да подобри новото и т.н.т Това е смисъла на Спорта да Върви напред и това е смисъла на конкуренцията. Що се отнася до Радикала за мен лично няма значение с кой пилот и в кой клас кара всеки един пилот застанал на старта не зависимо в кой клас в тези Времена е достоен за Орден Стара Планина. Надявам се да дойде времето в което Радикала ще започне да побеждава и в големият клас , вярвай ми времето 51,65 сек е едва в първото състезание на това момче . Представете си като му посвикне малко.Тежко и горко на БФАС незнам какво решение ще трябва да вземат тогава в кой клас ще трябва да го изпратят или може би ПАК ЩЕ СТАНЕ МНОГО ОПАСЕН :))))) .Трябва да се научим да се борим независимо срещу кой и къде при ясни правила. Това е спорта или поне така аз го разбирам.
Румен Дунев
 
Мнения: 26
Регистриран на: Чет Дек 06, 2012 22:34
Име: Румен Дунев

Re: Дракон I'2013

Мнениеот kolmana » Пон Май 27, 2013 22:11

Румен Дунев написа: . За планинските по принцип не са ми страст , но Панагюрище ми е слабост ще се видим .


Това е добра новина, Успех :)
Аватар
kolmana
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пет Дек 16, 2011 10:38
Име: Николай Даутов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот rudolf » Вто Май 28, 2013 02:48

Румен Дунев написа:Рудолф времето на Г-н Дунев на Дракон 2 беше 51.53сек за обиколка което беше Рекорд на Пистата до вчера........Що се отнася до Радикала за мен лично няма значение с кой пилот и в кой клас кара всеки един пилот застанал на старта не зависимо в кой клас в тези Времена е достоен за Орден Стара Планина. .


https://docs.google.com/folder/d/0B68Fi ... lpBMFFOdnc
визирах че г-н Дунев в състезателно темпо е дал 3 стотни по добра обиколка от състезателното темпо на радикала...както и че самия смисъл на разделението на класове и клалификаций с недопускане на пилоти с повече от 115% от времето на 1вия в групата- е именно заради опасността при автомобили с големи разлики в характеристиките.

лично на мен ми става мъчно за човек който би се радвал да победи малолитражни френски ежедневки с радикал и кара бавно-за да се чувства съпричастен към състезанието...
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот Л. Мечков » Вто Май 28, 2013 07:53

Ако Дунев и Радикалът бяха излезнали в пряк двубой, то Румен нямаше да му даде никакъв шанс! За мен Румен е най-добрият пистар и това никой не трябва да му оспорва! Времената от преди и сега не са никаква мерилка, нито като атмосверни условия, нито като серия от смеси на сликовете, нито като еволюции на колите. Нали не мислите, че всички са спали докато Коцето, Камбуров и тн... са си подобрявали колите преди сезона ? Неуместно е това сравнение, а най-неуместно е да се коментира точно пилотирането на писта на Румен Дунев, или поне има много малко хора, които имат това право :wink:


За това къде кара Радикалът е абсолютно комплексен проблем, не е само на федерацията, защото тя обслужва интереси на пилоти и няма как всички да са доволни. Лично аз като зрител видях тази събота и неделя как се оказва натиск от пилотите към нейните служебни лица и те пък оказват натиск към други пилоти и структури, свързани с организацията , просто сме си телета 8)
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Дракон I'2013

Мнениеот rudolf » Вто Май 28, 2013 09:31

не виждам някой да коментира пилотирането на г-н Дунев в теми от 2013та,още по малко да си позволява да го критикува...сравнението с радикала беше че това е съоръжение,което дава времена като автомобила на най добрия пистар и учстието му в клас СУПЕР, е като е-макс да се пуска с Х1...
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот Иван Шопов » Вто Май 28, 2013 10:40

Това, което Любо се опита да каже (а и аз напълно го подкрепям) е, че не автомобилите са виновни, а угодничеството и различните "тълкувания".

Проблемите основно са два:
1. Липсата на конкретност, а не тълкувание в правилника за групата. Така наречената група "Хобикар" ежегодно се напасва и променя според участниците и симпатизантството на този или онзи. Давах примера за голфа на Асен и преди, а Радикала е само продължението на тази практика.
2. Решаването "по удобство" - било на пилоти, групи или приближени до властимащите. Румен е прав, че не може един и същ автомобил да бъде обявен за опасен и безопасен едновременно. Същата антилогика имаше и при старите решения за ролбарите - саморъчно направените бяха зачеркнати като опасни, а по-късно обявени за допустими - същите ролбари, а не други.

Никой не е виновен, че е закупил или направил автомобил, който върви много повече от тези в неговия клас. Класа е определен от наредбата и правилника за отделната група. Както автомобилите с принудително пълнене са "утежнени" с конкретен коефициент (1,7), така и подобно разпределение би следвало да има ако нещата са толкова драматични. Респективно един Супер 1600 върви доста повече от обичайните "хобикар" автомобили от Х2, но пък карат заедно, нали?

Е, къде е грешката? В този, който съгласно действащите разпоредби е закупил автомобил или в тези, които не са създали, преработили, преписали ако щете действащ за продължителен период ЗАКОН?
Бием се в гърдите, че ФИА това или ФИА онова, а в същото време не приемаме от ФИА нужното ни количество "топла вода". Защо ли?

Не Ви ли прави впечатление и друго? За разлика от предишни години темите за дадени състезания са се превърнали от разгорещена дискуси и обмен на емоции във вяло обсъждане на дребни подробности. Скоро един водещ пилот каза "Абе Вие луди ли сте? Къде карате и ходите да гледате? Публика и фенове има навсякъде и по много, а интереса е силен!". Ако случайно ме чете може би ще проумее колко далеч сме от подобни твърдения и в каква посока вървим. Ако иска...
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот REZINA » Вто Май 28, 2013 11:32

май само аз пиша и качвам по темата.....................

http://www.youtube.com/watch?v=bdDMzOa-yQQ
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: Дракон I'2013

Мнениеот Kring » Вто Май 28, 2013 23:15

rudolf написа:най добра обиколка на Никифор Баневски-52.65

най добра обиколка 07.10.2012 на Румен Дунев -дракон2 -52.62

смятам че рисковете са по-големи когато автомобил с времена на г-н Дунев кара в клас СУПЕР с коли от х1 и х2. както и невиждам нищо странно подготовката на уличен автомобил за състезание да надхвърли цената на базовата му покупка. все пак радикала е сериен и уличен автомобил???


На ЗМ"Плевен" са обединени групите РС и МАКСИ(така беше и на Серес). Разликата във времената на обиколка между най-бързите коли от МАКСИ и най-бавните от РС ще е доста голяма , но явно това не се счита от федерацията за риск.
Kring
 
Мнения: 18
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 09:37
Име: Георги Караджов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron