Кандидат за "форлойфер" ???

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Vlahov-Motor-Sport » Сря Фев 25, 2009 23:34

Victor написа:Никога не бих упрекнал един представител на реда и закона в лъжа!!! :lol: Просто в недостатъчна осведоменост. :wink: Не винаги птиченцата, които пеят тук, пеят вярно... :idea: Били те и от кафеза на царя!

А относно царедворстването - както пише в Царския указ и приложенията към него: "Само един може да се именува Цар в българския автомобилен свят!" (но не Илия :wink: )

Но пък, позволете ми да вметна, нещо сте се объркал - аз съм от ония странстващите поети, които си нямат царство! Още по-малко съм царедворец. 8) Само искам да ми издадат тапия, за да мога да попея на някои от рицарските им турнири! :mrgreen:
Пък ако говорите за някое друго царство (може и да не съм Ви разбрал) - надявам се да става въпрос за царството на готините мацки! :twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen: - там с удоволствие бих бил царедворец!
Искрено се надявам да си там, че иначе лошо :shock:
Аватар
Vlahov-Motor-Sport
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 18:43
Местоположение: софия
Име: Трифон Влахов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот plm » Сря Фев 25, 2009 23:43

Vlahov-Motor-Sport написа:
Victor написа:Никога не бих упрекнал един представител на реда и закона в лъжа!!! :lol: Просто в недостатъчна осведоменост. :wink: Не винаги птиченцата, които пеят тук, пеят вярно... :idea: Били те и от кафеза на царя!

А относно царедворстването - както пише в Царския указ и приложенията към него: "Само един може да се именува Цар в българския автомобилен свят!" (но не Илия :wink: )

Но пък, позволете ми да вметна, нещо сте се объркал - аз съм от ония странстващите поети, които си нямат царство! Още по-малко съм царедворец. 8) Само искам да ми издадат тапия, за да мога да попея на някои от рицарските им турнири! :mrgreen:
Пък ако говорите за някое друго царство (може и да не съм Ви разбрал) - надявам се да става въпрос за царството на готините мацки! :twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen: - там с удоволствие бих бил царедворец!
Искрено се надявам да си там, че иначе лошо :shock:

Е какво му е лошото.
Простотия навсякъде.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Vlahov-Motor-Sport » Сря Фев 25, 2009 23:51

Лягаи да спиш че утре си на работа!!
Аватар
Vlahov-Motor-Sport
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 18:43
Местоположение: софия
Име: Трифон Влахов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Ogi_sh » Чет Фев 26, 2009 09:43

Няколко пъти съм Участвал като форлойфер,със станции и без станции все е тая,като сме нямали сме използвали тази на финала!Проблем ли е?!И ако се кара разумно проблем няма да има никакъв,та дори и с Вартбург да си.За Льоб и Мухово...това няма да го комнтирам
Аватар
Ogi_sh
 
Мнения: 530
Регистриран на: Пет Юни 10, 2005 21:40
Местоположение: Шумен
Име: Огнян Христов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Мартин Сурилов » Чет Фев 26, 2009 11:02

Никой не е казал, че шкодите не стават за форлойфери или че екипа на г-н Сергиев и форлойферите не си вършат работата. Ставаше въпрос, че не ми се вижда правилно, който иска да се пробва като форлойфер да се явява в положение, в което да е принуден да наема една от шкодите и това не защото имам нещо против колата, нито нещо против собственика, а защото смятам, че по този начин някои са ощетени за сметка на други. Аз също знам функциите на форлойферите, но нека не приемаме за задължително след като някоя от нулите не е Шкода, следователно тя да не зачита никакви правила и да се състезава със себе си или с когото и да било. Аз примерно искам тази година да съм форлойфер на "Стари Столици". Коя от шкодите бихте ме посъветвали да наема? И ако може някой да ми направи и сметката, тъй като аз явно не се оправям сам - дали няма да ми е по-евтино ако си карам собствената кола и по-качествено ли ще си свърша работата ако съм със Шкода?
Мартин Сурилов
 
Мнения: 383
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 10:54
Име: Мартин Сурилов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот tsveti » Чет Фев 26, 2009 15:34

Ogi_sh написа:Няколко пъти съм Участвал като форлойфер,със станции и без станции все е тая,като сме нямали сме използвали тази на финала!Проблем ли е?!И ако се кара разумно проблем няма да има никакъв,та дори и с Вартбург да си.


Проблем е да. Или поне според мен и моя скромен опит, както и когато се замислим реално какви са функциите на 000 и 00. На Сливен тази година в отсечката изкочиха след едно прекрасно завойче 4 броя коня + 5-тото, което беше още бебе. Когато няма радиостанция в колата, по какъв начин ще се съобщи за този проблем? Защото, ако чакаме станцията на финала, вярвай ми третата нула, а именно ''0'' вече ще е посредата на отсечката, а оттам пък колата с номер 1 ще е готова за старт. Друг е въпросът, че тогава ''000'' НЕ бяха използвали станцията, както и НЕ бяха спрели да предупредят най-близкият пост с полицай, а съобщиха чак на финала, което респективно доведе до опастността към нашия екипаж. Постоянните форлойфери в ИРС нямаше да допуснат това никога!
Колкото до марката кола, ами ясно е, че е без значение. Никой не го твърди това.

Марто, ти ако си организатор на Стари столици примерно, как би погледнал на мен, ако аз се вясна с някаква моя си кола с буркан и свирка :mrgreen: и искам да бъда форлойфер? Без да знаеш нито коя съм нито дали можеш да разчиташ на мен... Тук не става дума, че с различна кола от шкодата няма да се свърши работата, за друго става дума, но нямам време да обяснявам :( , предполагам е ясно за какво.
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Мартин Сурилов » Чет Фев 26, 2009 16:27

tsveti написа:
Марто, ти ако си организатор на Стари столици примерно, как би погледнал на мен, ако аз се вясна с някаква моя си кола с буркан и свирка :mrgreen: и искам да бъда форлойфер?

Е ти пък сега - така като даваш себе си за пример, кажи как да те върна :D ? Иначе ако трябва да отговоря безпристрастно, аз като организатор бих взел под внимание пилота, а не автомобила. Нали това ми беше мисълта още в самото начало я :D :D :D !
Мартин Сурилов
 
Мнения: 383
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 10:54
Име: Мартин Сурилов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот motolud » Чет Фев 26, 2009 19:18

[quote="Мартин Сурилов"]Никой не е казал, че шкодите не стават за форлойфери или че екипа на г-н Сергиев и форлойферите не си вършат работата. Ставаше въпрос, че не ми се вижда правилно, който иска да се пробва като форлойфер да се явява в положение, в което да е принуден да наема една от шкодите и това не защото имам нещо против колата, нито нещо против собственика, а защото смятам, че по този начин някои са ощетени за сметка на други. Аз също знам функциите на форлойферите, но нека не приемаме за задължително след като някоя от нулите не е Шкода, следователно тя да не зачита никакви правила и да се състезава със себе си или с когото и да било. Аз примерно искам тази година да съм форлойфер на "Стари Столици". Коя от шкодите бихте ме посъветвали да наема? И ако може някой да ми направи и сметката, тъй като аз явно не се оправям сам - дали няма да ми е по-евтино ако си карам собствената кола и по-качествено ли ще си свърша работата ако съм със Шкода?[/quote]

На рали Стари Столици може да си караш напълно спокойно като форлойфер защото организатора се е отказал от нашите услуги.А ако искаш съвет за някоя от Шкодите коя е по добра мога само да ти кажа че са напълно еднакви като характеристики там е работата че една е с малко по лош външен вид от другите 2 заради форлойфери с криво разбрани задължения :)
Аватар
motolud
 
Мнения: 67
Регистриран на: Чет Юли 21, 2005 20:20
Местоположение: на софия
Име: Галин Гетов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Vlahov-Motor-Sport » Чет Фев 26, 2009 19:21

motolud написа:
Мартин Сурилов написа:Никой не е казал, че шкодите не стават за форлойфери или че екипа на г-н Сергиев и форлойферите не си вършат работата. Ставаше въпрос, че не ми се вижда правилно, който иска да се пробва като форлойфер да се явява в положение, в което да е принуден да наема една от шкодите и това не защото имам нещо против колата, нито нещо против собственика, а защото смятам, че по този начин някои са ощетени за сметка на други. Аз също знам функциите на форлойферите, но нека не приемаме за задължително след като някоя от нулите не е Шкода, следователно тя да не зачита никакви правила и да се състезава със себе си или с когото и да било. Аз примерно искам тази година да съм форлойфер на "Стари Столици". Коя от шкодите бихте ме посъветвали да наема? И ако може някой да ми направи и сметката, тъй като аз явно не се оправям сам - дали няма да ми е по-евтино ако си карам собствената кола и по-качествено ли ще си свърша работата ако съм със Шкода?


На рали Стари Столици може да си караш напълно спокойно като форлойфер защото организатора се е отказал от нашите услуги.А ако искаш съвет за някоя от Шкодите коя е по добра мога само да ти кажа че са напълно еднакви като характеристики там е работата че една е с малко по лош външен вид от другите 2 заради форлойфери с криво разбрани задължения :)
Ха,ха :D :D :D
Аватар
Vlahov-Motor-Sport
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 18:43
Местоположение: софия
Име: Трифон Влахов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Чет Фев 26, 2009 23:30

Чета темата е не мога да схвана някои неща.Защо някой млад човек който иска да се научи да кара държи да го направи като форлойфер.Ами за това си има школи,които неоснователно се подценяват.Колите с номера 000,00 и 0 са коли на организатора а не са състезателни.Затова не им се засича време и не участват в класирането.Затова човек трябва да си зададе въпроса дали иска да е състезател или организатор.Ако реши че ще е състезател и ще наема кола,така и така ще дава пари,да я наеме за състезанието.Така ще трупа опит в реални условия ,ще има класиране и времена.Е това си има и лошата страна,защото като има времена не може да каже колко е бил велик.Стремежа да се взимат под наем коли за форлойфери налива вода в мелницата на организатора.Защото по принцип той трябва да наеме тези коли,да плати хонорар на тези които ги карат,както прави това със съдиите и другия персонал,и трябва да им осигури нощувки и командировъчни.Ама защо да го прави като има хора които сами да си платят за това.Навремето форлойферите бяха с техни коли но им покриваха всички разходи.Не знам сага как е.Нека по запознатите да споделят.
Разбира се подкрепям начина по който сега се организира участието на тези коли и пилоти.Това че Иво се е сетил да го направи е много добре.Но ние българите сме толкова завистливо племе че който и да го направи ще кажеме ама защо той а не аз.Това че колите са еднакви е по добре от естетична гледна точка,подръжката е по лесна и отговорността е прозрачна.Аз също съм против участието на неидентифицирани таралясници с прекалено амбициозни пилоти,които искат да избият рибата с първото си участие.Тези амбиции обикновено завършват на таван.Марто Сурилов много добре знае това от личен опит.
Форлойферите дори и с шкодите си правят свое състезание.Кой кого настигнал,кой щял да сгази съдиите,кой се бил изгубил някъде,коя кола вървяла повече.Явно не си разбират функциите.Миналата година на рали София на разклона за Свидня една от шкодите такова хлъзгане направи че мина на магия от една спирка, на която имаше куп зрители.Сигурно така подготвя публиката.
,
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот Victor » Пет Фев 27, 2009 00:31

Миро, тия на спирката бяха журналисти! :mrgreen: :twisted:
А иначе, на форлойферите се засича време, кара се с карнет, гониш часови контроли, боравиш с пътна книга... От тая гледна точка карането на нулите е хубава школа относно това как трябва да процедираш на рали!
Аватар
Victor
 
Мнения: 242
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 18:45
Местоположение: София
Име: Виктор Георгиев

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот dr.hous » Пет Фев 27, 2009 01:41

А как стои въпроса с ханса при тези коли? Аз мисля че и за тях ще е задължителен! И кво три коли по- два ханса, по- 2500лв= 15000лв.Не знам колко му е дълбока кесията на този човек(собственика на шкодите),ма бая ще се озори, да не кажа откаже.Няма да има вече монопол(както се твърди), ма и желаещи може да няма
dr.hous
 
Мнения: 311
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 18:30
Име: Косю Йорданов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Фев 27, 2009 08:58

Ха-ха-ха,щом са журналисти не са хора,гази ги тогава.Викторе ,доколкото си спомням заедно гледахме на това място.Не знам кой я караше тая шкода но беше като за последно.Може би тест за гащите на навигатора.Това са шегички ,разбира се.
Безспорно участието като форлойфер е полезно за сработване на екипажа.Най вече за работата на навигатора.Нещо като тренировка в реални условия.Аз също бих помогнал на някой организатор като карам такава кола ,ако не мога да участвам в ралито.И сигурно ще я подкарам по здраво,но със съзнанието че съм организатор и ако се наложи ще спра някъде ,където има опасно застанали хора за да ги предупредя.В такъв случай това ,че ми засичат време няма никакво значение.И съответно резултата не е никакъв критерий.При такова каране не можеш да имаш 100% концентрация от старта до финала,тъй като трябва да възприемаш и странична информация,което ти е и работата като форлойфер.
Та мисълта ми беше ,че ако искам да съм състезател и мога да си позволя да наема кола,то ще е в съответната група в ралито.Иначе не бих имал достатъчна мотивация .Дори класирането ми да не е добро,ще се види реалното положение.Просто настройката и концентрацията при двата вида каране е съвсем различна.
И все пак успех на всички които са избрали този начин.Това си е лично решение.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот tsveti » Пет Фев 27, 2009 14:53

MIROSLAV MARINOV написа:При такова каране не можеш да имаш 100% концентрация от старта до финала,тъй като трябва да възприемаш и странична информация,което ти е и работата като форлойфер.
Та мисълта ми беше ,че ако искам да съм състезател и мога да си позволя да наема кола,то ще е в съответната група в ралито.Иначе не бих имал достатъчна мотивация .Дори класирането ми да не е добро,ще се види реалното положение.Просто настройката и концентрацията при двата вида каране е съвсем различна.
И все пак успех на всички които са избрали този начин.Това си е лично решение.


Абсолютно си прав! За концентрацията, за отговорността, която носиш и пр. Поради тази причина и ние с Виктор се ориентирахме към състезатели, а не форлойфери. Миналата година бе да влезнем в час, да видим как ще сме като екипаж в реални условия и т.н....и мисля, че разбрахме и научихме много, което ще ни е от полза тази година.

:D Заедно гледахме тогава... А Виктор не знам от къде тази неприазън към журналистите :mrgreen:
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Re: Кандидат за "форлойфер" ???

Мнениеот motolud » Пет Фев 27, 2009 16:06

за засичането на времето ни е критерия по който определяме темпото си на каране спрямо 1вия състезателен автомобил.Говоря за 0 00 си гледат времемето до толкова че да не се получи застигане на някоя по дълга отсечка от 0. Колите трябва да са на горе долу равен интервал една от друго но при извънредни осбтоятелства е приемлива разлика но са ни правили забележки ако се догониеме в отсечката по каквито и да е поводи.Аз мисля че за пореден път ще го кажа но 0 трявба да си се движи почти като състезателен автомобил защото отзад идва европейския шампион или много добър пилот с автомобил къде по добър. само като пример да Ви дам че на Сестримо ние правиме 22мин и нещо а на Крум Дончев беше 17.50.А сме тръгнали с 12 мин преднина :)
Навигатора освен да чете записки трябва и да работи със сирената ( може да го видите това нещо в http://www.shakedown-bg.com/home/index. ... &Itemid=32 ) тук нарочно БИБИТКАХ на хората които бяха от външната страна на завоя а преди самия завой има неравност. Това си го бях отбелязал в записките и като го видях започнах да сигнализирам на хората. За някои може да му се струва смешно но състезателите идват на честна дума и може всичко да се случи. Следи на кои километър от отсечката се намират ако се наложи да се обадят по станцията и да съобщят къде е проблема.
А и относно нашето време измерване на нас няма как да не ни мерят времето защото ние правиме последените проверки в подготовка на съдии маршали и време измерване + всички други задължения. Форлойферите са една добра първа крачка към развитието в спорта. Аз лично сам си мислил че ще ти е полза да преодалееш предстартовата треска като 000 :)За да може да свикнеш с кърнетите , пътна книга сработване като екипаж и просто да погледнеш спорта от вътре. Много пилоти тръгват от някъде да се състезават и какво става още от първото състезание и в стемежа си да се докажат заваряват педала до долу и често допускат грешка от липса на опит.
Най-кофти е ако се качи някои недоказал се състезател. Почва се едно даване на газ та знае ли се.
Успех на всички през новия сезон независимо като какви ще участват :)
Аватар
motolud
 
Мнения: 67
Регистриран на: Чет Юли 21, 2005 20:20
Местоположение: на софия
Име: Галин Гетов

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта

cron